JAK TO DĚLÁME ?
Čerstvá data jsou generována prostřednictvím dedikovaných webových stránek, na kterých zobrazujeme nabídky našich obchodních partnerů, třeba i tu vaši. V případě zájmu o takto vystavenou nabídku ze strany návštěvníka webu vám předáme celou sadu informací o tomto návštěvníkovi a pak je už jen na vás, jak tyto informace využijete.
Ano, mám zájem o vaši nabídku, kontaktujte mne prosím…
Pracujeme pouze s kontakty, které jasně, nepopiratelně a ze svobodné vůle vyjádří souhlas se zpracováním svých osobních údajů vaší společností. Takto získané souhlasy jsme schopni kdykoli doložit ke všem vygenerovaným kontaktům.
HLAVNÍ VÝHODY
Všechna data pocházejí od subjektů starších 18 let, kteří aktivně vyjádří souhlas se zpracováním svých osobních údajů třetí stranou, tedy například vaší společností.
Veškeré osobní údaje jsou shromažďovány a zpracovávány v souladu se zvláštními právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Ve smyslu tohoto zákona se náš klient stává správcem těchto osobních údajů, a to až do doby, kdy subjekt osobních údajů svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů odvolá.
Vaši reklamu umíme zacílit podle demografických údajů (gender, věk, lokalita) a optimalizovat tak vaši kampaň, aby přinesla co nejlepší výsledky.
V žádném případě neposkytujeme již existující databáze kontaktů, ale vytváříme nové kontakty, a to v souladu s vašimi požadavky a s ohledem na cílovou skupinu, pro kterou jsou vaše produkty nebo služby určeny.
Nově vygenerované kontakty můžete začít zpracovávat okamžitě, leads jsou do vaší databáze přenášeny v reálném čase prostřednictvím API. Čím dříve leads oslovíte s nabídkou, o kterou projevily zájem, tím vyšší bude konverzní poměr.
Umíme zprostředkovat také takové data profily, kdy uživatel potvrdí při registraci svou emailovou adresu kliknutím na link v zaslaném emailu, tzv. double opt-in. Ihned tedy víte, že takový lead aktivně čte příchozí marketingová sdělení a dokonce je ochoten kliknout na link/kreativu v doručeném emailu.
SPONZORSKÉ KAMPANĚ
Sponzorskou kampaní vytváříme velké databáze čerstvých leads v relativně krátkém čase, v závislosti na demografickém cílení vaší kampaně.
V naší kampani je vaše společnost uvedena jako sponzor. Je zde také vyvěšeno vaše firemní logo a plné znění vašich obchodních podmínek, případně prohlášení o ochraně osobních údajů, se kterým registrující se leads musí vyjádřit svůj souhlas.
Leads vědomě poskytují své osobní údaje pro marketingové účely vaší společnosti, a to plně v souladu s vaším prohlášením o ochraně osobních údajů.
Registrující se leads mají také možnost vyjádřit svůj nesouhlas s vašimi obchodními podmínkami nebo prohlášením o ochraně osobních údajů. Pokud se toto stane, takový lead vám nebude za žádných okolností předán, což je v konečném důsledku výhodné pro všechny zúčastněné strany.
V rámci požadovaného objemu a demografického cílení získáváte všechna data vygenerovaná sponzorskou kampaní. Před začátkem kampaně je naprosto klíčové stanovit, jaká data jste schopni využít pro vaše marketingové účely, abychom mohli optimalizovat náklady kampaně.
Všechna data vygenerovaná sponzorskou kampaní, v rámci vaší definované cílové skupiny, jsou přenášena do vaší databáze v reálném čase. Máte tedy možnost okamžitě reagovat a ihned kontaktovat leads telefonicky, nebo odeslat vaši personalizovanou nabídku nebo newsletter.
KO-REGISTRACE A KO-BRANDING
Ko-registrační nebo ko-brandovou kampaní generujeme kontakty s cílením na určitý brand, produkt nebo službu v rámci vámi definované cílové skupiny.
Ko-registrační kampaní generujeme relevantní a vysoce motivované leads ochotné k nákupu vašich produktů nebo služeb.
Náhled vašeho produktu nebo služby zobrazíme pouze těm návštěvníkům našich webů, kteří spadají do vaší cílové skupiny. Kampaň můžeme také koncipovat jako interaktivní dotazník, pomocí kterého získáme přesně takové informace, které potřebujete.
Obrázek vašeho produktu nebo nabízené služby zobrazíme společně s popisem produktu, reklamním claimem a odkazem na vaše zásady ochrany osobních údajů. Současně bude u reklamy umístěn check-box nebo tlačítko k indikaci zájmu o propagovaný produkt nebo službu ze strany návštěvníků webu.
Pracujeme pouze se subjekty osobních údajů, které aktivně vyjádří zájem o nabízený produkt nebo službu a současně souhlasí s vašimi obchodními podmínkami, nebo prohlášením o ochraně osobních údajů.
Leads jsou posíláni do vaší databáze teprve po zaškrtnutí check-boxu (tzn. po vyjádření zájmu o produkt). Data posíláme v reálném čase, máte tedy možnost okamžitě reagovat a odeslat konkrétní nabídku emailem, nebo využít předané telefonní číslo pro sales call.