ONLINE LEAD GENERATION
Online lead generation je termín označující sběr kontaktů potencionálních spotřebitelů na internetu. Leads, nebo také kontakty, mohou být generovány různými způsoby a z mnoha důvodů, například pro budování zákaznické báze nebo báze pro rozesílání newsletterů, budování věrnostních programů, akvizice nových členů, atd.
U nás jsou čerstvé kontakty generovány prostřednictvím dedikovaných webových stránek, na kterých zobrazujeme nabídky našich obchodních partnerů, třeba i tu vaši.
V případě zájmu o takto vystavenou nabídku ze strany návštěvníka webu vám předáme kompletní sadu kontaktních údajů a další informace o tomto návštěvníkovi. Pak už je jen na vás jak tyto informace použijete pro své marketingové a prodejní účely.
EMAIL MARKETING
Email Marketing, E-mailový marketing nebo E-mailing? Názvů je spousta, ve všech případech se však jedná o cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na přesně definovanou cílovou skupinu s použitím seznamu e-mailových adres.
Pravidelným rozesíláním e-mailových kampaní udržujeme povědomí o vaší značce a zvyšujeme vaše prodeje.
Email marketing patří k nejefektivnějším online marketingovým nástrojům, pokud je správně uchopen. Výhody e-mailového marketingu spočívají především v dokonalém zacílení, nízkých nákladech, snadném testování, měřitelnosti a vyhodnocování kampaně.
TELEMARKETING & LIST RENTAL
Telemarketing je činnost, při které pomocí telefonního hovoru získáváme nové zákazníky, nebo rozvíjíme vztah se zákazníkem. Jedná se o velice efektivní formu přímého marketingu. Nejčastěji se uplatňuje u segmentů jako je telco, bankovnictví, pojišťovnictví, ale i jako prostředek prodeje spotřebního zboží a jiných služeb. Telemarketingové kampaně mohou být realizovány in-house, nebo s pomocí externího call centra a využitím služeb profesionálních operátorů.
Nabízíme databázi českých kontaktů, které je možné použít třetími stranami k propagaci svých nabídek prostřednictvím telemarketingových kampaní. Všechna data byla posbírána v souladu s prohlášením o ochraně osobních údajů, se kterým tyto kontakty vyjádřily souhlas a také v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.
Telemarketingová data nabízíme v celé řadě zemí po celém světě, jejich přehled naleznete zde.
SMS A MOBILNÍ MARKETING
Mobilní marketing je forma reklamy, která se zobrazuje na mobilních zařízeních – zpravidla telefonech či tabletech. V minulosti byla vnímána především jako SMS marketing, tedy inzerent poslal SMS zprávu s reklamním sdělením uživateli mobilního telefonu. S narůstající oblibou dotykových mobilních telefonů s velkým displejem se možnosti tohoto druhu marketingu značně rozšiřují: inzerent může zobrazovat textovou nebo grafickou (bannerovou) reklamu, optimalizovanou pro mobilní zařízení, nebo mobilní aplikace.
REKLAMA NA FACEBOOKU
Výhodou reklamy na sociálních sítích je možnost zasáhnout velké množství uživatelů, kteří by mohli být potenciálními zájemci či zákazníky. Sociální sítě sdružují mnoho lidí po celém světě, což umožňuje oslovit velkou masu lidí.
Největší výhodou je poměrně přesné zacílení reklamy, protože prostřednictvím sociálních sítí uživatelé shromažďují a uveřejňují o sobě velké množství informací jako například věk, pohlaví, rodinný stav, zájmy a jiné. Tyto údaje umožňují tvořit specifické cílové skupiny.
Další nespornou výhodou reklamy na sociálních sítích je možnost podrobného sledovaní průběhu reklamních kampaní v podobě různých statistických údajů. Tyto údaje je možné analyzovat a vyhodnotit a následné kampaně optimalizovat.
Pokud máte zájem propagovat vaše produkty nebo služby na Facebooku, kontaktujte nás a my se o vše postaráme.
DISPLAY REKLAMA
Display reklama je nejznámější formou internetové reklamy. Nejlépe se hodí na Brand building (budování značky), inzerci výhodných nabídek a zaujetí uživatele vizuálním obsahem.
Všichni návštěvníci našich webů jsou unikátní z pohledu počtu zhlédnutí vaší reklamy (pouze jedno zobrazení na jednoho návštěvníka webu) a současně patří do vaší cílové skupiny (cílíme podle genderu, věku a lokality).
Náš reklamní prostor můžete využít v rámci kampaní v následujících formátech:
- Klasický banner s odkazem na váš web.
- Link-out – menší formát banneru s popisem služby nebo produktu s odkazem na váš web.
- Pop-under – váš web nebo Landing page (vstupní stránku) otevřeme v samostatném novém okně nebo na nové kartě internetového prohlížeče.
Máte zájem propagovat vaše produkty nebo služby tímto marketingovým kanálem? Kontaktujte nás a my se o vše postaráme.
MEDIA BUYING
Zabýváme se nákupem médií a jejich monetizací v rámci našich online Lead Generation kampaní. Nepřetržitě hledáme nové zdroje, které bychom mohli testovat. Operujeme především v následujících lokalitách:
- Česká republika
- EU
- Latinská Amerika
- Úplný seznam zemí zde
Hledáme především CPC/PPC, Emailový nebo RTB traffic, mobilní i desktopový. Pokud máte k dispozici zajímavé a kvalitní zdroje internetového trafiku, které bychom mohli testovat, kontaktujte nás s vaší nabídkou prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.
AFFILIATE MARKETING
Vaší značku, produkty nebo služby jsme schopni propagovat v rámci našich affiliate kampaní na CPM, CPL, CPA nebo CPS bázi.
- Máte vlastní zajímavý produkt nebo službu?
- Dokážete nabídnout zajímavou provizi za zprostředkování obchodu?
- Zpřístupníte nám online statistiky, abychom mohli konverze měřit, vyhodnocovat a optimalizovat?
Pokud jste 3x odpověděli ANO, kontaktujte nás s nabídkou prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.